Onze Aanpak

Voor de ene opdrachtgever zijn we een meubelleverancier, voor de ander een full-serviceprovider waarbij we adviseren, ontwerpen, plannen en realiseren. Wij hebben alles in eigen huis om te ondersteunen bij het complete traject: van ontwerp tot gecoördineerde levering met eigen monteurs.

stap 1

oriëntatie & analyse

We leren jou en je project graag kennen. Al concrete plannen of weet je niet waar je moet beginnen? Wij adviseren je graag.

stap 2

ontwerp & persoonlijk advies

Met een concreet projectplan begeleiden we het totale proces van productkeuzes tot budget. Persoonlijk advies, meedenken, eerlijk zijn, de juiste prijs-kwaliteitsverhouding leveren en goeie service. Dat zijn onze kernwaarden.

stap 3

levering & montage

Onze eigen service afdeling met eigen monteurs zorgen voor de levering en montage. De inrichting wordt gebruiksklaar opgesteld door onze eigen expeditie medewerkers die getraind zijn met de producten.

stap 4

nazorg & service

Onze ergonomie specialisten zorgen ervoor dat uw medewerkers de juiste kennis en gebruikshandleiding ontvangen om ergonomisch te werken. Wij vertrouwen op onze kwaliteitsproducten met een bovengemiddeld lange levensduur. Maar ook voor reparaties en garantie staan we voor je klaar.

Timmermans:
Eén partij voor uw complete inrichting.
Van ontwerp tot realisatie.

Bekijk uw nieuwe inrichting in 3D met onze ruimteplanner

Met onze high-end 3D ruimteplanner ontwerpen wij complete 3D indelingstekeningen en visualiseren we de inrichting in fotorealistische kwaliteit. Zo kunnen we je optimaal adviseren met indelingstekeningen, inrichtingsvoorstellen, productkeuzes, en kleurvoorstellen. 

Zo krijg je een realistisch beeld van de nieuwe inrichting, kun je bepalen hoeveel bureaus in de ruimte passen en of die vergaderstoelen er wel mooi bij staan!

Zo brengen we jouw ideeën tot leven.

De toegevoegde waarde van Timmermans

ONTDEK ONZE KRACHT

✔ Alles onder één dak: advies, ontwerp, levering, montage, service, nazorg

✔ Onze kernwaarden zijn na 166 jaar nog steeds niet veranderd: eerlijk zijn, meedenken, de juiste prijs-kwaliteit verhouding bieden

✔ Opslag in ons eigen magazijn in Roermond en op afroep leveren

✔ Projectmanagement: volledige leveringscoördinatie

✔ Producten gebruiksklaar opstellen op locatie

✔ Jarenlange ervaring in het B2B

✔ Koninklijke Hofleverancier sinds 1903 dat zich kenmerkt door vele eisen en kwaliteitswaarborgen

✔ Altijd één vast contactpersoon

 

✔ Eigen technische dienst voor leveringen, reparaties en montage handelingen

✔ Eigen voormontage in ons eigen magazijn in Roermond voor een snelle, complete en correcte levering

✔ Verpakkingsmateriaal nemen wij mee terug

✔ Proefplaatsingen

✔ Na-lever garanties

 

Ontdek wat wij doen voor:

ONDERNEMER

Bouwplannen, verhuisplannen of toe aan een make-over? Wij kijken graag samen met je naar ideeën, wensen, je budget, en producten. Onze monteurs komen alles netjes en snel inrichten zodat jij en je team weer snel met frisse moed aan de slag kunnen gaan.

FACILITAIR MANAGER

Je denkt na over hoe jullie bedrijfsruimtes het meest efficiënt kunnen worden ingedeeld en mogelijke interne verhuizingen. Wij helpen je daar graag bij. Laat het aan ons over zodat jij je bezig kan houden met de rest.

ARCHITECT

Jij coördineert en wij doen de rest. Je hebt je klant overtuigd met je voorstel. Nu nog de logistieke planning. Dat kan je natuurlijk helemaal aan ons over laten. Wij zorgen ervoor dat alles uitgepakt op z’n plek komt te staan zodat je klant in een volledig afgemaakt pand binnenloopt. 

Vertel ons je ideeën en samen maken we er een uniek project van! 

Wij adviseren je graag!