Over Timmermans

Sinds 1855

AL 168 JAAR TIMMERMANS

Wij zijn begonnen als drukkerij en kantoorhandel op de Steenweg in 1855 in de binnenstad van Roermond, en voeren het predicaat Koninklijke Hofleverancier sinds 1903. Daarmee zijn we trots om een van de oudste familiebedrijven in Roermond en Limburg te zijn. 

 

We zijn uitgegroeid tot complete inrichters van omgevingen. Maar onze kernwaarden zijn nog steeds niet veranderd: eerlijk zijn, meedenken, afspraken nakomen, de juiste prijs-kwaliteitsverhouding bieden.

 

Sommige dingen veranderen niet na 168 jaar. 

ONZE TOEGEVOEGDE WAARDE

  • Alles onder één dak: projectinrichting, ergonomisch advies, kantoorartikelen, printmanagement, ontwerp, levering, montage, service, nazorg
  • Jarenlange ervaring in het B2B segment
  • Koninklijke Hofleverancier sinds 1903, dat zich kenmerkt door vele eisen en kwaliteitswaarborgen
  • 1.000 m2 inspiratie showroom en magazijn in Roermond
  • Eigen service afdeling voor leveringen, reparaties, montage
  • Eigen voormontage in ons magazijn in Roermond voor een snelle, complete en correcte levering
  • Persoonlijk contact: onze kernwaarden zijn na 168 jaar nog steeds niet veranderd: eerlijk zijn, meedenken, de juiste prijs-kwaliteit verhoudingen bieden, iets wat voor ons vanzelfsprekend is
  • Altijd een vast contactpersoon
  • Familiebedrijf met korte lijnen en snelle werkwijze


KONINKLIJKE HOFLEVERANCIER

Een bekroning op het werk van onze medwerkers die dagelijks met hart en ziel klaar staan voor onze klanten.

We voeren het predicaat Hofleverancier sinds 1903. In 2014 is het predicaat ‘bij Koninklijke beschikking hofleverancier’ voor de komende 25 jaar weer officieel verlengd. Het predicaat Hofleverancier kenmerkt zich door de vele strenge eisen en kwaliteitswaarborgen. Het wordt verleend aan bedrijven met een lange staat van dienst en moet ‘opvallend en onderscheidend’ zijn in zijn segment en in zijn regio. 

De verlenging dragen we op aan onze klanten waarmee we vaak een jarenlange relatie onderhouden, gebaseerd op wederzijds respect, vertrouwen en eerlijk zaken doen. Het is een bekroning op het werk van onze medewerkers die dagelijks met hart en ziel klaarstaan voor onze klanten.

KOM ONS TEAM VERSTERKEN

VACATURES

Werken bij Timmermans betekent samenwerken in een echt familiebedrijf: met een informele setting met betrokken collega’s. Als professionele partner ontzorgen wij organisaties in de werk-, zorg-, en leeromgeving op het gebied van inrichting en dagelijkse benodigdheden.

INTERNAL SALES MEDEWERKER PROJECTINRICHTING

Ben jij commercieel, gestructureerd, en oplossingsgericht ingesteld? Herken jij jezelf in onderstaande omschrijving? Misschien past deze functie perfect bij jou!

JOUW ROL

Als Internal Sales medewerker ben jij de steun en toeverlaat van onze projectadviseurs. Jij zorgt ervoor dat alles netjes wordt uitgewerkt en houdt controle over de klanten die jullie sámen bedienen. Je bouwt aan je klantrelaties en volgt projecten van a tot z op. Daarbij ligt de nadruk op je administratieve rol. Je maakt offertes op in overleg met je projectadviseur-collega’s, plaatst en beheert orders, en begeleid zo het volledige verkoopproces van offerte tot levering.

 Als Internal Sales medewerker schakel jij tussen klant en leverancier. Jij houdt orde en overzicht en zorgt dat de verwachtingen gemanaged zijn. Je bouwt relaties op met klanten en en weet ook zelfstandig orders te scoren.

WAT KENMERKT JOU?

  • Je bent commercieel 
  • Je bent een aanpakker 
  • Je werkt verzorgd en gestructureerd en houdt orde in ons projectteam 
  • Je bent goed met mensen en communicatief sterk en open (schriftelijk en mondeling)  
  • Je bent flexibel inzetbaar en schakelt gemakkelijk tussen verschillende werkzaamheden 
  • Je kunt goed samenwerken en vormt graag een hecht team met collega’s 
  • Je weet de juiste prioriteiten te stellen 
  • Je bent proactief en toont initiatief  
  • Je kan tegen werken met deadlines 
  • Je hebt een oplossingsgerichte mindset 
WAAR GA JE WERKEN?

Je gaat samenwerken in een grote familie, met een informele setting, met betrokken collega’s, met een no-nonsense instelling. Dit doen we vanuit onze showroom in Roermond waar dagelijks beweging is met klant- of leveranciers bezoeken. We werken elke dag met de mooiste merken en kwalitatieve producten, die altijd in ontwikkeling blijven. 

Binnen Timmermans krijg je veel ruimte en vrijheid om jouw kennis en ervaring direct in de praktijk te brengen en je ontwikkeling verder vorm te geven. We dagen je uit om hier het maximale mee te doen. Bij ons vind je geen formele toestanden, maar ruimte voor initiatief. In ons team wordt hard gewerkt (én hard gelachen) voor de beste eindresultaten. Samen met je collega’s zorg je voor een optimale klantbeleving en draag je bij aan de verdere ontwikkeling en groei van Timmermans. 

HERKEN JIJ JEZELF IN BOVENSTAANDE OMSCHRIJVING?

Stuur je CV en motivatiebrief naar: werkenbij@kantoorenomgeving.nl

Kennis maken?

We leren je graag kennen!